Фильтр
Код ДК 021 - 98370000-7 - Поховальні та супутні послуги
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-18 19:55
Очікувана вартість закупівлі105 200,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-18-003898-c
ОписПоховальні та супутні послуги
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН21902497
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоДнепропетровск
Завершення періоду уточнень2019-01-23 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-24 08:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-29 11:00:00
Дата оновлення2019-01-18 19:55:18
Код ДК 021 - 98370000-7 - Поховальні та супутні послуги
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-18 19:55
Очікувана вартість закупівлі105 200,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-18-003898-c
ОписПоховальні та супутні послуги
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код в ЄДРПОУ / ІПН21902497
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
МістоДнепропетровск
Завершення періоду уточнень2019-01-23 21:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-24 08:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-29 11:00:00
Дата оновлення2019-01-18 19:55:19
Код ДК 021 - 30140000-2 - Лічильна та обчислювальна техніка
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-18 19:54
Очікувана вартість закупівлі18 700,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-18-003895-c
ОписЛічильна та обчислювальна техніка
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКомунальне некомерційне підприємство "Барська центральна районна лікарня" Барської районної ради
Код в ЄДРПОУ / ІПН01982488
КраїнаУкраїна
ОбластьВінницька область
Містомісто Бар
Завершення періоду уточнень2019-01-22 19:58:53
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-22 19:58:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-24 19:58:53
Дата оновлення2019-01-18 19:54:48
Код ДК 021 - 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-18 19:51
Очікувана вартість закупівлі150 000,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-18-003892-c
ОписХлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникУправління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради
Код в ЄДРПОУ / ІПН02142342
КраїнаУкраїна
ОбластьДніпропетровська область
Містомісто Новомосковськ
Завершення періоду уточнень2019-01-23 20:30:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-23 20:30:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-25 21:00:00
Дата оновлення2019-01-18 19:53:20
Код ДК 021 - 24931000-9 - Фотопластини ти фотоплівки
Специфікація закупівлі
Дата оголошення процедури2019-01-18 19:49
Очікувана вартість закупівлі18 000,00грн.
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-18-002077-b
ОписФотопластини ти фотоплівки
ПроцедураДопорогові закупівлі
СтатусПеріод уточнень
Організатор закупівлі
Регіон
Статус
ЗамовникКолківська районна лікарня
Код в ЄДРПОУ / ІПН01983192
КраїнаУкраїна
ОбластьВолинська область
МістоКолки
Завершення періоду уточнень2019-01-22 18:00:00
Початок періоду прийому пропозицій2019-01-22 18:00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій2019-01-23 18:00:00
Дата оновлення2019-01-18 19:50:06
Сторінки:

Після надання звіту по аудиту, проведеного Рахунковою палатою системи електронних закупівель Прозорро, Служба безпеки України ініціювала позапланову перевірку технічного захисту інформації. У звіті по аудиту вказано, що були виявлені «істотні недоліки експлуатації інформаційно-телекомунікаційної системи», в тому числі відсутність проектної та експлуатаційної документації та комплексної системи захисту інформації. Це послужило поштовхом до призначення позапланової перевірки, яку проведе Держслужба спеціального зв’язку та захисту інформації.

За результатами позапланової перевірки, будуть визначені подальші заходи щодо виправлення недоліків при експлуатації ІТС ProZorro ДП Прозорро.

Корупція в сфері закупівлі ліків одна з насущних проблем в нашій країні. Тепер контролювати закупівлі лікарських препаратів стало набагато легше за допомогою системи електронних торгів Прозорро. Завдяки тому, що перелік ліків з Державного реєстру лікарських засобів Міністерства охорони здоров’я України буде відразу ж інтегруватися в систему електронних закупівель ProZorro, це дозволить вирішити ряд проблем.

Замовникам не потрібно буде самостійно вводити назву потрібних ліків, досить їх вибрати з актуального списку в системі Прозорро. Учасники тендеру також легко зможуть знайти торги за рахунок єдиної системи найменувань. При цьому контроль за цінами закупівель ліків легко здійснювати, а також виявляти торги, в яких закупівлі здійснюються за завищеними цінами.

Завдяки нововведенню, можна позбутися від корупційних схем в закупівлях ліків, пов’язаних з маніпулюванням назвами.

Рішення дорожніх проблем в Україні є одним з актуальних питань. Переклад дорожньої галузі на систему державних закупівель Прозорро не показав відчутного результату. Справа в тому, що головні учасники торгів, українські компанії домовляються про результати майбутнього тендеру і самі диктують, хто буде переможцем, яка буде ціна закупівлі робіт і т.д. Все це негативно позначається і на бюджеті країни, і на якості наших доріг.

Цей стан справ так охарактеризувала глава Укрдорінвест Олена Криворучко: «Ми вивчали закупівлі в багатьох країнах, ця проблема актуальна і для них, але там зі змовами жорстко борються, а компанії, викриті в змові, більше не можуть брати участь в торгах. В Україні такої практики немає. І на сьогоднішній день дорожня галузь є ідеальним майданчиком для змови учасників торгів. За рахунок цього всі вони так чи інакше залишаються задоволені результатом».

Виходом із ситуації є залучення нових гравців на тендер і збільшення конкурентного середовища. Про покарання змовників мови не йде, статус одного зі світових лідерів по корупції Україна втрачати поки не має наміру, мабуть. Але іноземні підрядні організації змогли б створити не настільки м’які умови вітчизняним горе виробникам, про продукцію яких можна легко розбити машину ще й з ризиком для життя.

Глава Укрдорінвест про збільшення конкурентного середовища висловилася так: «Для іноземного підрядника перемога на тендері – це гарантія того, що він не даремно витратив кошти на відкриття представництва, перенесення потужностей, підготовку документації. Це його прямі витрати, і він готовий боротися за те, щоб вони не були марними, і його норма рентабельності зберігалася».

Залишається сподіватися, що якість наших доріг все таки зміниться на краще, хоч і руками іноземних підрядників.

Хакери волонтери з організації «Кіберальянс» зламали сайт Центральної виборчої комісії (ЦВК) по міжсайтовому скриптінгу типу XSS, а результат злому виклали на своїй сторінці в Facebook. Головною причиною атаки на сайт ЦВК була демонстрація уразливості державних сайтів напередодні виборів.

На злом в ЦВК відреагували таким чином. Чиновник Держреєстру Олександр Стельмах підтвердив наявність уразливості, проте вказав на те, що реєстр виборців знаходиться під захистом і ніяк не пов’язаний з мережою інтернет. Подібним зломом не можна нашкодити виборам. Як доказ своїх слів, він подібним чином зламав сайт Прозорро.

Замість того, щоб заспокоїти громадян дана подія підняла певний ажіотаж в пресі. В результаті прес-секретар ProZorro Анна Базима так висловилася з цього приводу: «Міжсайтовий скриптинг дійсно потенційно небезпечний, але тільки при наявності функції «персональний кабінет» і необхідності авторизації користувачів. У нас цього немає». Хоча реакція у Прозорро на цю подію була і іншого плану, в організації пообіцяли виправити проблему з уразливістю до кінця поточного місяця.

В кінці липня поточного року в систему електронних держзакупівель Прозорро була впроваджена система, що дозволяє проводити моніторинг закупівель, і допомагає виявити сумнівні тендери. В системі застосовується штучний інтелект. Вперше систему представили на фестивалі «ДОЗОРРО Фест – 2018». Про це так висловилися в Transparency International Ukraine: «Якщо раніше портал був місцем збору відгуків на підозрілі закупівлі в системі ProZorro, то тепер в його основі буде штучний інтелект, здатний до самостійного навчання. Зокрема, система буде оцінювати кожну закупівлю за сукупністю факторів ризику і відбирати найбільш сумнівні».

Остаточний висновок щодо наявності корупційної складової в закупівлях будуть робити люди. Дана система в Прозорро проводить відбір сумнівних тендерів по ризик-індикаторам, і передає інформацію громадським організаціям, що входять до спільноти DOZORRO.

Технічний координатор порталу ДОЗОРРО Андрій Кучеренко прокоментував нову систему так: «Завдяки такій взаємодії людини і машини, через 2-3 місяці ітерації система почне прогнозувати набагато точніше. Я впевнений, що вже до кінця цього року точність стане дуже високою».

При проведенні процедури закупівель в системі електронних торгів Прозорро з’явився пролом, що дозволяє довідатися про ціни конкурентів ще до початку аукціону. Яким чином це працює?

Для підтвердження документації і цінової пропозиції, які надсилаються на тендер, учасник торгів підтверджує їх своїм електронним цифровим підписом. Таке підтвердження відбувається в 70-80% випадків. Справжність цифрового підпису може перевірити будь-який бажаючий, це можна зробити в спеціальному функціоналі на сайті Мін’юсту. У вікні перевірки підпису є кнопка «Зберегти», яка зберігає на ваш комп’ютер пакет документації з цифровим підписом. За допомогою стандартної програми на вашому комп’ютері «Блокнот» можна відкрити цю документацію і там знайти ціни конкурентів.

Ситуацію, що склалася так прокоментував генеральний директор ДП «Прозорро» Василь Задворний: «Така проблема насправді є. І ми її взяли в роботу. Потрібно враховувати, що такий баг є тільки на відкритих європейських процедурах, коли є прекваліфікація. І він не дає можливості шахраювати. Ефект буде, тільки якщо учасників більше двох: тільки тоді є інтрига на аукціоні: де, чия ціна».

Торгів з подібними умовами проводиться близько 1% протягом року. Але юристи вважають, що при оскарженні результатів таких торгів в суді є ймовірність, що їх визнають недійсними.

З моменту обов’язкового для всіх держзамовників введення системи електронних закупівель Прозорро пройшло 2 роки, дворічну дату відзначили 01 серпня. За цей проміжок часу вдалося заощадити державних коштів на суму 52 мільярди гривень, а також провести більше 2 мільйонів тендерів.

Подію так прокоментував на своїй сторінці в Facebook перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефедов: «Сьогодні два роки з моменту повного переходу всіх закупівель в Україні в електронний формат. Ми не можемо побудувати окремо взятий рай ProZorro, де все буде ідеально, незважаючи на життя поруч. Але ми можемо показати приклад змін, можемо штовхати систему вперед, можемо побудувати нову державну службу в ДП “Прозорро” і департаменті громадських закупівель і можемо стати тією киркою, яка проб’є скелю хоча б в одному місці!».

За цей період оцінило ProZorro.Продажі і міжнародне співтовариство, що підтверджується нагородою за кращий антикорупційний стартап світу на конкурсі CitiT4I – Challenge, що проходив в Індії в 2017 році, і нагороду від C5 Accelerate і USA Institute of Peace на конкурсі «The Shield in the Cloud Innovation Challenge».