Як часто учасники звертаються зі скаргами в системі електронних торгів?

Електронні закупівлі, які здійснюють державні компанії та організації на підставі Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року та через систему електронних торгів Прозорро, проходять за встановленою процедурою. Учасники торгів, якщо бачать порушення або помилки замовника при проведенні закупівлі, можуть звернутися до нього публічно, з вимогою усунути порушення. Якщо замовник не задовольняє вимогу учасника, то останній може подати скаргу, яку розглядатиме спеціально створена Комісія.

Всього зі скаргами проходить 2,7% торгів від загального числа всіх проведених закупівель. За час роботи системи Прозорро в Комісію учасники зверталися зі скаргами 38,93 тисяч разів. При цьому число таких учасників налічує 7,91 тисяч. Всього було задоволено 27,9% від загального числа скарг.

Найчастіше учасники скаржилися в категорії закупівель “офісна та комп’ютерна техніка”, слідом за нею “будівельні роботи та ремонт”, потім йде категорія “медобладнання та фармпродукція”. На допорогові закупівлі довелося 63,1% від усіх скарг. Найбільше учасники скаржилися на рішення замовників 27,72 тисяч разів, а на умови проведення процедури закупівлі 11,21 раз.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *