В які терміни замовник розглядає вимогу про усунення порушень в процесі проведення закупівлі?

statut6В процесі проведення публічних торгів із закупівлі товарів, послуг і робіт державними компаніями та організаціями відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, учасники торгів можуть розміщувати в системі електронних закупівель вимоги про усунення порушень в процесі проведення закупівель. Замовник зобов’язаний розглянути вимогу протягом трьох днів, а потім оприлюднити своє рішення, і внести відповідні зміни (в разі задоволення вимоги). Зміни можуть стосуватися умов закупівлі або рішення про призначення переможця торгів. Такі вимоги можуть бути розглянуті тільки в період до підписання договору з переможцем торгів. Рішення замовника з приводу вимоги мають статус «Задоволено», «Незадоволено» і «Відхилено». Замовник повинен обґрунтувати своє рішення, в разі відхилення вимоги.

Після розгляду вимоги замовником, воно набуває статусу «Розглянуто Замовником», а учасник торгів, який розмістив вимогу, на протязі 2 днів повинен оцінити відповідь. Оцінка має статус «Задовільно» в разі, якщо ініціатор вимоги позитивно оцінює рішення замовника, і «Незадовільно», якщо він не згоден з рішенням. В останньому випадку вимога отримує статус «Звернення» і прямує на розгляд Комісії з розгляду скарг і вимог.

Після публікації рішення замовника на вимогу, якщо ініціатор ніяк не оцінив відповідь протягом 3-х днів, в цьому випадку вимога автоматично отримує статус «Вичерпано».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *