Подавати скаргу на замовника в торгах Прозорро слід правильно

На жаль, учасники електронної системи торгів по держзакупівлях, які виступають в ролі потенційних постачальників, також часто не мають належного досвіду роботи з системою Прозорро. Це стосується і подачі скарг до Антимонопольного комітету України (АМКУ) на неправомірні дії замовників. У 31,6% випадків АМКУ змушені не брати скарги до розгляду взагалі, так як вони не відповідають вимогам законодавства, або подаються в неправильні терміни.

Щоб скаргу учасника прийняли до розгляду, слід враховувати важливі правила:

  • скарга подається тільки в системі електронних торгів ProZorro;
  • при подачі скарги слід дотримуватися термінів, спеціально відведених для реалізації цієї процедури;
  • скарга повинна містити конкретно зазначену претензію на дії замовника;
  • її слід оформляти за формою, зазначеною в статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року;
  • при подачі скарги слід підкріпити її документами або іншими даними, що вказують на правоту учасника. Такі документи подаються також в електронному вигляді через систему електронних закупівель;
  • подача скарги повинна супроводжуватися внесенням відповідної плати за її розгляд. Розмір такої плати регламентується законодавством.

При правильній і своєчасній подачі скарги учасника, її заносять до реєстру, після чого АМКУ зобов’язаний розглянути її і винести своє рішення.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *