X

Що потрібно робити замовнику при отриманні скарги від учасника?

Після розміщення закупівлі в системі електронних торгів, проведених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, настає період уточнень, де учасники можуть задати замовнику питання або опублікувати скаргу. Якщо замовник отримав скаргу від учасника, які його подальші дії?

У встановлені Законом терміни (3 дні з моменту публікації скарги) замовник зобов’язаний відповісти на скаргу учасника. Якщо замовник погоджується задовольнити скаргу учасника, то він публікує відповідь і вносить відповідні зміни в умови проведення тендеру. Якщо скаргу учасника замовник задовольняти не буде, то він зобов’язаний обґрунтувати своє небажання у відповіді. Як скарга, так і відповідь на неї публікуються у відкритому доступі. При цьому враховується хронологічна послідовність публікації відповіді і скарги. Вносити зміни можна в період уточнень. Якщо зміни внесені після настання періоду подачі тендерних пропозицій, то і остаточний термін прийому пропозицій також слід відсунути.

 

marlbo4p_pavel: