Щоб скаргу учасника прийняли до розгляду, слід враховувати важливі правила:
- скарга подається тільки в системі електронних торгів ProZorro;
- при подачі скарги слід дотримуватися термінів, спеціально відведених для реалізації цієї процедури;
- скарга повинна містити конкретно зазначену претензію на дії замовника;
- її слід оформляти за формою, зазначеною в статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року;
- при подачі скарги слід підкріпити її документами або іншими даними, що вказують на правоту учасника. Такі документи подаються також в електронному вигляді через систему електронних закупівель;
- подача скарги повинна супроводжуватися внесенням відповідної плати за її розгляд. Розмір такої плати регламентується законодавством.
При правильній і своєчасній подачі скарги учасника, її заносять до реєстру, після чого АМКУ зобов’язаний розглянути її і винести своє рішення.